„Jsme jednak technologická platforma s precizní analytikou, ale také největší online autosalon s komplexní znalostí trhu. Disponujeme proto expertním vhledem do problematiky prodeje automobilů v České republice. Tuto pozici bychom rádi budovali i u široké veřejnosti, a právě s tím nám pomáhá PR.Konektor,“ okomentoval spolupráci Ondřej Žilka, zakladatel Autonaklik.


Agentura bude pro společnost zajišťovat veškerou mediální komunikaci od přípravy proaktivních témat až po kontextově reaktivní komunikaci k aktuálnímu dění s využitím know-how Autonaklik.


„Pro komunikaci v automobilovém sektoru je klíčová včasná reakce na vývoj trhu, který je v poslední době velmi turbulentní. Autonaklik má velký přehled o aktuálním dění a také data, která mají v mediálním prostoru velkou přidanou hodnotu. Díky tomu také můžeme komunikovat různorodá témata a zaujmout nejen ekonomická a oborová média, ale i média lifestylová,“ doplnil Josef Holík z PR.Konektoru.


Autonaklik.cz je česká technologická platforma a zároveň největší online autosalon skladových vozů v Česku. Pro dealery automobilů funguje jako lead manager. Za pomoci nejnovějších technologií, datové analytiky a efektivního online marketingu hledá pro dříve konzervativní odvětví nové distribuční cesty. Na podzim 2021 platforma zároveň spustila novou funkci pro výkup vozů. Zákazník v internetové aplikaci zadá parametry svého automobilu a následně získá nabídky na výkup od stovek prodejců a své vozidlo tak může prodat díky této formě online aukce za nejvyšší nabídku.

O Autonaklik.cz


Autonaklik.cz je online platforma, která nabízí přes 30 tisíc skladových vozů od stovek českých prodejců. Prodejcům pomáhá s efektivním online marketingem s využitím moderních datových nástrojů a usiluje tak o digitalizaci prodeje nových i ojetých vozů. Partnerským online portálům nabízí společnost nový způsob monetizace, který je pro ně výrazně výhodnější než běžná reklama.


Autonaklik.cz je online platforma, která nabízí přes 30 tisíc skladových vozů od stovek českých prodejců. Prodejcům pomáhá s efektivním online marketingem s využitím moderních datových nástrojů a usiluje tak o digitalizaci prodeje nových i ojetých vozů. Partnerským online portálům nabízí společnost nový způsob monetizace, který je pro ně výrazně výhodnější než běžná reklama.

O Konektor place


Konektor Place je místo, kde se tvoří úspěšné integrované komunikační kampaně. Zahrnuje agentury PR.Konektor, Konektor Social, Konektor, The Hive a The Ship. Stavíme na kreativním přístupu, proaktivitě a hlavně spolupráci a integraci jeho jednotlivých částí. Právě díky tomuto přístupu se nám daří pokrýt všechny typy médií. Jsme aktivním členem nejvýznamnějších oborových asociací a mezinárodní sítě nezávislých agentur Eurocom Worldwide. Pravidelně také získáváme ocenění v tuzemských i zahraničních soutěžích.

Zpět do článků