„Kampaně v oblasti náboru a employer brandingu nás baví a máme za sebou dobré výsledky. Loni jsme s virtuálním teambuildingem pro Microsoft vyhráli zlato na European Excellence Awards a jsme i mezi finalisty Sabre Awards, o rok dříve jsme v rámci soutěže Fénix získali první příčku za content marketingovou strategii pro stavební firmu Strabag. Máme radost, že své zkušenosti můžeme využít při práci pro další klienty,“ říká Rosťa Starý, partner Konektor Social.


Jednou ze společností, která si vybrala pro náborovou kampaň Konektor Social, je Zeppelin CZ. Firma, která zprostředkovává těžkou techniku americké značky Caterpillar, hledá na pobočky po celé České republice nové techniky a mechaniky. Kampaň je postavená na samotných zaměstnancích, nafocených v jejich pracovních podmínkách - na dílně, při opravě strojů. Jejich příběhy vypráví série postů na Facebooku a Instagramu, která klade důraz na krásu a zajímavost práce a zaměstnance staví téměř do role záchranářů. Grafické zpracování fotografií kampaň využije i pro outdoorové formáty, například polepy pro služební auta.


Náborovou a employer branding kampaň Konektor Social spolu s PR.Konektorem připravuje i pro továrnu Mondelez v Lovosicích. Úkolem je podpořit jak zájem potenciálních pracovníků o volné pozice v tomto regionu, tak komunikaci se současnými zaměstnanci továrny. Hlavními kanály náborové kampaně budou v online části sociální sítě a bannerová reklama, v offlinu venkovní reklama s lokálním direct mailingem podpořena komunikací v regionálních médiích. Hlavním cílem kampaně je přivést co největší množství relevantních zájemců o aktuálně neobsazené pozice v lovosické továrně Mondelez.

O Konektor Place:


Konektor Place je místo, kde se tvoří úspěšné integrované komunikační kampaně. Zahrnuje agentury PR.Konektor, Konektor Social, Konektor, The Hive a The Ship. Stavíme na kreativním přístupu, proaktivitě a hlavně spolupráci a integraci jeho jednotlivých částí. Právě díky tomuto přístupu se nám daří pokrýt všechny typy médií. Jsme aktivním členem nejvýznamnějších oborových asociací a mezinárodní sítě nezávislých agentur Eurocom Worldwide. Pravidelně také získáváme ocenění v tuzemských i zahraničních soutěžích.

Zpět do článků