Strategie


V rámci Konektor Place jsme se tématu důvěry v marketingu věnovali dva roky a Manifest byl vyvrcholením těchto prací. Bylo pro nás důležité komunikovat nejen zajímavé závěry, které jsme získali z rozhovorů s osobnostmi jako Daniel Ariely, Rachel Botsman, Kent Grayson a další, ale prezentovat i naše dovednosti na nejvyšší možné úrovni = upevnit důvěru klientů stávajících a získat důvěru klientů nových. Manifest je tak tematicky rozdělen do několika částí, po všeobecném úvodu přichází tématické rozhovory, analýza průzkumu (záměrně vložená do samotného středu) a pak žalmy - důkazy o našich úspěších a o tom, jak je práce s důvěrou důležitá.

Nástroje a aktivity


Silnou vizuální formu jsme měli jako cíl od samého začátku, jelikož naše práce může občas sklouznout k rutině. Chtěli jsme ukázat, že naší doménou není jen zajímavá práce s obsahem, ale i s jeho formou a zlomem. Proto jsme se spojili s Milanem Nedvědem, s nímž jsme intenzivně řešili jednotlivé detaily. Papír, obálku, perforaci, zlom. Výsledkem je magazín mezi Strážnou věží a Biblí z nočního stolku. Manifest komunikuje jednotlivé informace formou magazínových rozhovorů nebo článků, nicméně doplňuje je počítačovými kolážemi ve stylu uměleckých obrazů a to podstatně podtrhává, zvýrazňuje a doplňuje formou osobních poznámek, které jsme do Manifestu vepsali za samotného čtenáře.

Výsledky


Obsah vznikl interně a nákladem byl zlom a samotný tisk. Částečně šlo o shrnutí našich rozhovorů, které vycházely na Médiář.cz, částečně šlo o shrnutí zajímavých kampaní a našich zkušeností. Malou, ale podstatnou částí magazínu, byla interpretace dat našeho průzkumu o důvěře, který vznikl v rámci předchozí komunikace a konference o Důvěrismu. Manifest sloužil jako zajímavý zdroj informací a inspirace v době Fake News a rozdávali jsme jej osobně či jako PFKo ve speciálním vánočním balení. Publikace si získala ohlas na sociálních sítích, ale i mezi našimi klienty, kteří nás začali cílené oslovovat s výrobou tištěných médií, což pro agentury spojené zejména s PR a socialem byl jeden z hlavních cílů. Výsledkem je atraktivní a nepředvídatelné portfolio, jaké ještě svět neviděl.

Zpět do výpisu případovek