VIA BONA - Umíme to už od dětství

Za nula peněz hodně muziky.

  • 92

    mediálních výstupů

  • 100%

    nárůst počtu výstupů v médiích

Popis kampaně

  • microsite
  • pr
  • celebrity PR
  • televizní a rozhlasový spot

Pro filantropické ocenění Via Bona jsme připravili komplexní komunikační kampaň, která obsahovala spoty pro TV a rozhlas. Součástí práce byla také tvorba microsite a komunikace na sociálních sítích. Naším cílem bylo rozšířit povědomí o filantropii, samotné ceně Via Bona a hlavně zapojení veřejnosti do hlasování.

Problém

Via Bona je ocenění, které se každoročně dává těm, kdo se snaží pomoci ostatním. Veřejnost však nemá o filantropii, trendech v ní, ani ocenění velké ponětí. Rozhodli jsme se udělat velkou vzdělávací kampaň, v níž mohla veřejnost hlasovat a zvolit toho, kdo si zaslouží být oceněn.

Řešení

Kampaň se skládala z televizního a rozhlasového spotu, které běžely na ČT a Českém rozhlase. Vymysleli jsme kampaň „Umíme to už od dětství“, díky které jsme na příbězích dětí ukázali, že pomáhat nám bylo v dětství přirozené. Součástí projektu byla i microsite, kde byl k dohledání veškerý vytvořený obsah, a zároveň tam probíhalo hlasování veřejnosti - vůbec poprvé v historii Via Bona. V rámci PR jsme se zaměřili na marketingová média, ale i spolupráci s celebritami nebo zajímavými příběhy oceněných filantropů.

Výsledky kampaně

  • 92

    výstupů v printu, onlinu, rozhlase a TV

  • 100%

    nárůst počtu výstupů v médiích

  • 6.2 mil.

    AVE

  • 30 mil.

    oslovených lidí

  • 111

    spotů odvysílaných napříč kanály ČT

MENU