MILKA - I V DRSŇÁKOVI PROBUDÍ JEMNOST

I motorkáři milují čokoládu.

  • 7000+

    vytvořených designů

  • 34%

    nárůst prodeje

  • Vítěz

    European Excellence Awards 2014

  • Vítěz

    České ceny PR 2015

Popis kampaně

  • aplikace
  • microsite
  • video
  • pr
  • celebrity PR
  • správa FB

Punk, motorkáři, tattoo, rap, fotbaloví hooligans, netradiční matky, Krav Maga a ženské body fitness ve spojení s čokoládou Milka? Projekt „I v drsňákovi probudí jemnost“ měl za cíl otevřít diskuzi o subkulturách a předsudcích, které vůči nim často panují. Chtěli jsme také ukázat, že i drsně vypadající subkultury mohou mít svou jemnou stránku. Kampaň se podařilo v rámci free PR prezentovat v širokém spektru médií a brand se představil ve zcela novém světle. Na rozdíl od marketingových aktivit se navíc podařilo na sociální sítích komunikovat přímo se členy subkultur a významnými influencery.


Problém

Milka chtěla k uvedení nových velkých 300g tabulek čokolády vytvořit netradiční kampaň, která by lépe představila nový claim tohoto segmentu “I v drsňákovi probudí jemnost”. Jen málo spotřebitelů dalo v obchodě přednost velké tabulce před tou 100g a to jsme měli za úkol změnit. Cílem naší kampaně bylo zvýšit povědomí spotřebitelů o nových velkých tabulkách a dát jim důvod si velké tabulky koupit. Protože nekompromisní dávka jemnosti ve velké tabulce dokáže proměnit i toho největšího drsňáka, což jsme spotřebitelům ukázali v praxi.

Řešení

Oslovili jsme subkultury, které jsou společností vnímány jako drsné a vybrané představitele jsme prezentovali skrze jejich životní příběhy. Cílem bylo ukázat, že i drsně vypadající tatér či pankáč mají jemnou stránku a není vhodné soudit ostatní podle vzhledu. Součástí kampaně byla FB aplikace, kde bylo možné si stáhnout designy subkultur, ale také si vytvořit designy vlastní. Na netradičně pojaté microsite jsme vydali exkluzivní rozhovory a komentáře. Vážné téma boje proti předsudkům jsme také prezentovali vtipnou a divácky atraktivní formou - virálním videem z pražského metra. Do kampaně byla zapojena také kontroverzní “drsná” celebrita, která pomáhala projekt prezentovat ve společensko-bulvárních médiích.


Výsledky kampaně

  • 60

    mediálních výstupů

  • 4 mil.

    AVE

  • 7000

    vytvořených desingů

  • 34%

    nárůst prodeje

  • 350k

    zhlédnutí videa

MENU