BlaBlaCar - vstup na český trh

Minimum tlachání, hodně makání.

  • 135

    mediálních výstupů v ČR a SR

  • 100%

    zodpovězených otázek fanoušků

Popis kampaně

  • pr
  • tisková konference
  • FB
  • krizová komunikace

Pomohli jsme populárnímu startupu BlaBlaCar přijet na český trh. Pro novináře jsme uspořádali tiskovou konferenci a na Facebooku jsme pečlivě odpovídali na každý komentář. Právě na Facebooku jsme byli v první linii, když se uživatelé populární služby Jízdomat začali rozčilovat, že jí koupil BlaBlaCar. A právě tehdy společnost ocenila naše zkušenosti s krizovou komunikací.

Problém

Společnost BlaBlaCar vstoupila na český trh a koupila lokální a velmi populární službu Jízdomat, což její bývalí uživatelé nesli poměrně nelibě. Po oznámení akvizice a přejmenování stránky Jízdomatu jsme museli mírnit nájezdy rozhněvaných uživatelů. Komentáře kritizovaly jak samotné odkoupení služby, tak i chybějící funkce, které Jízdomat měl a BlaBlaCar jimi nedisponuje. Díky vytrvalé práci a vysokému nasazení jsme zodpověděli sto procent dotazů a situaci se nám podařilo uklidnit. A to natolik, že náš přístup ocenili i sami fanoušci stránky.

Řešení

K příležitosti příjezdu BlaBlaCar do Čech jsme uspořádali tiskovou konferenci pro 22 žurnalistů, díky čemuž jsme značku dostali do více jak stovky výstupů v České a Slovenské republice. V rámci sociálních sítí jsme zužitkovali naše bohaté zkušenosti s krizovou komunikací. Každému fanouškovi Jízdomatu, který BlaBlaCar odkoupilo, jsme jasně a pečlivě situaci vysvětlili. S naším nasazením se podařilo zodpovědět 100 procent dotazů a situaci tak uklidnit.

Výsledky kampaně

  • 22

    novinářů na TK

  • 135

    výstupů v CR a SR

  • 100%

    zodpovězených otázek fanoušků

  • 12

    minut průměrná doba odpovědi na FB

MENU